Fikarummet

Ämnen som inte passar in i annat forum läggs här. Var dock uppmärksam på forumreglerna, som givetvis även gäller offtopic.
cheetah1
Moderator
PostOrt: Ljungbyhed
Land (Country): Sverige

Re: Fikarummet

Inlägg av cheetah1 »

På måndag kör jag upp. Och på tisdag. Och torsdag. Och fredag.

På järnvägen kör man nämligen inte bara upp i en dag.
KACE80
Bilmodell: MR2 TURBO
Årsmodell: 1991
PostOrt: Borås/GBG

Inlägg av KACE80 »

cheetah1 skrev:På måndag kör jag upp. Och på tisdag. Och torsdag. Och fredag.

Så du är snart en lokförare?
Ett av mina drömyrken faktiskt :D !
Ante.
cheetah1
Moderator

Inlägg av cheetah1 »

KACE80 skrev:
cheetah1 skrev:På måndag kör jag upp. Och på tisdag. Och torsdag. Och fredag.

Så du är snart en lokförare?
Ett av mina drömyrken faktiskt :D !
Ante.
Egentligen är jag det redan, men man måste auktoriseras av företaget för att få köra själv, och av den auktorisationen är det bara uppkörningen kvar, totalt 10 dagar.

Tycker du ska söka då. :)
Användarens profilbild
PierreW
Moderator
Bilmodell: Tundra 2007, Lexus IS300 2002
PostOrt: Borgstena (Bôsht)

Inlägg av PierreW »

Är de nån mer än mig som tycker forumet är inni bänken segladdat och beter sig allmänt wierd? Tycker det varit så ett tag nu :shock:
Det ploppar upp felmeddelanden och det står att sidan har laddat klart fast det är vitt i läsaren osv.
Sitter oftast med 5-6fönster öppna samtidigt men det är bara detta forum som segar sig, inget forum i dom andra fönstren är på långa vägar lika segladdat.
F.d Toyota mek.
---------------------------
Nu? Eller med en gång?
Användarens profilbild
Skynerd
PostOrt: BORÅS
Land (Country): SVERIGE

Inlägg av Skynerd »

PierreW skrev:Är de nån mer än mig som tycker forumet är inni bänken segladdat och beter sig allmänt wierd? Tycker det varit så ett tag nu :shock:
Det ploppar upp felmeddelanden och det står att sidan har laddat klart fast det är vitt i läsaren osv.
Sitter oftast med 5-6fönster öppna samtidigt men det är bara detta forum som segar sig, inget forum i dom andra fönstren är på långa vägar lika segladdat.
Det stämmer! Den här sidan ÄR fruktansvärt seg då och då.
Jag försöker läsa igenom projekttrådar och liknande som jag missat genom "åren". Plågsam upplevelse. :)
Tidigare (Toyota-) bilar: Supra MK3 3.0L Turbo - 89, Celica ST202 -94, Celica ST192 -90 (förstabil).
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm

Inlägg av Glenn »

Idag var det nog rekordsegt, tog nog en 15-20 sekunder från att jag klickade på "visa nya inlägg" tills sidan hade laddat klart.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
cheetah1
Moderator

Inlägg av cheetah1 »

Här går det snabbt och smidigt. Kan väl dock hända att servern sidan ligger på blir lite seg om den tvingas göra nåt märkligt, det är trots allt inte en enda sida per server. Helt säker på att personalen på webhotellet gör vad dom kan för att åtgärda problem så fort man kan.
Användarens profilbild
Skynerd

Inlägg av Skynerd »

cheetah1 skrev:Här går det snabbt och smidigt. Kan väl dock hända att servern sidan ligger på blir lite seg om den tvingas göra nåt märkligt, det är trots allt inte en enda sida per server. Helt säker på att personalen på webhotellet gör vad dom kan för att åtgärda problem så fort man kan.
Den var otroligt seg under större delar av söndagen. Behövde inte göra något "märkligt". Vanliga sidvisningar.
Nu är det bra mycket snabbare!
Tidigare (Toyota-) bilar: Supra MK3 3.0L Turbo - 89, Celica ST202 -94, Celica ST192 -90 (förstabil).
Användarens profilbild
PierreW
Moderator
Bilmodell: Tundra 2007, Lexus IS300 2002
PostOrt: Borgstena (Bôsht)

Inlägg av PierreW »

Skynerd skrev:
cheetah1 skrev:Här går det snabbt och smidigt. Kan väl dock hända att servern sidan ligger på blir lite seg om den tvingas göra nåt märkligt, det är trots allt inte en enda sida per server. Helt säker på att personalen på webhotellet gör vad dom kan för att åtgärda problem så fort man kan.
Den var otroligt seg under större delar av söndagen. Behövde inte göra något "märkligt". Vanliga sidvisningar.
Nu är forumet snabbare än på bra länge :D

Mindre bra :shock: http://gt.expressen.se/nyheter/1.201468 ... attenkanna
F.d Toyota mek.
---------------------------
Nu? Eller med en gång?
Användarens profilbild
Skynerd

Inlägg av Skynerd »

PierreW skrev:
Skynerd skrev:
Nu är forumet snabbare än på bra länge :D

Mindre bra :shock: http://gt.expressen.se/nyheter/1.201468 ... attenkanna
Såg ut att brinna "bra"! :( Håller tummarna för att allt ordnar sig.

Kul att se att det faktiskt finns hjälpsamma människor. Som inte kör/går vidare utan deltar i släckningen :!:
Skriv svar