Då ska jag försöka sammanfatta gårdagen lite

.
Jag är riktigt nöjd med hur bilen betedde sig på bana, trotts samma chassie som på min svarta mr2 kändes den här mer välbalanserad och den styrde in på ett helt annat sätt, vet inte om det hade med däcken eller en bra hjulinställning att göra men så upplevde jag bilen.
Däcken var för övrigt över förväntan, nu har jag ju som sagt inte testat R888 eller liknande, men de var en jävla skillnad mot vanliga gatdäck iaf. Sen var ju 205 för smalt i bak, de kändes då rumpan var lite orolig ut ur kurvor, samt i de snabbare partierna.
Maskinellt gick bilen klockrent hela dagen, oljetryck samt oljetemp (den mätaren har inte fungerat förut men den hoppade igång i första kurvan första varvet

) låt perfekt hela dagen.
Bromsarna fungerade mkt bra också, mattades inte nämnvärt av 10 varv i rad.
Det stora minuset för dagen blev pulverlackerade fälgar! Avråder alla starkt att göra det här för banåka, alternativt blästra/slipa av ytan mot navet innan körning. Skiten smällte och hjulbultarna gängade ur sig, första gången kunde de slutat illa, som tur var kände jag att bilen började bete sig lömskt som fan och ratten ryckte, då kunde jag skruva in alla muttrarna med fingrarna i depån...
Målet för dagen var satt till en 1.10 tid, och det var precis det jag satte. Inget att sryta över på något sätt och vis, men ändå en ok tid för att va första gången på bana med bilen samt första körningen på ett år tycker jag. Men det ska slipas!
Kan även meddela att det fungerar alldeles utmärkt att klippa gräs med Toyota Mr2, dock ska man inte ha splitter på bilen då.
Resultat av snurrning i kvarnkurvan:
Jag har dock en front till liggandes, så ska lacka den så jag har en fin front, och en ban front så det var inte hela världen det här.
Splittern klarade sig utan skador också, så den ska bara bultas på igen.