Okej, tack för svaret.Proberas skrev:Angående din givare martenheller så borrade jag dit min kort efter filtret på min celica gti jag hade innan och jag märkte då ingen skillnad
Så att ha den direkt efter filtret på röret bör funka

Okej, tack för svaret.Proberas skrev:Angående din givare martenheller så borrade jag dit min kort efter filtret på min celica gti jag hade innan och jag märkte då ingen skillnad
Yes de hade jag redan tänkt på då de var bra med motstånd för att få ur den.Proberas skrev:Se bara till att borra hålet mindre än givaren så du får tvinga ner den i hålet så det blir tätt så den inte drar tjuvluft där sen.
jaha, den plasten som jag inte har på min bilProberas skrev:Visst har du fartvind till motorn yellowbird bara det att det kommer underifrån det är det plasten under motorn styr upp. Därför är det bra att sätta 2 fläktar som suger luften uppåt under huven så får man bra genomströmning. Sen har du original luftfilter box så sitter garanterat din givare snett under boxen har jag för mig. Angående din givare martenheller så borrade jag dit min kort efter filtret på min celica gti jag hade innan och jag märkte då ingen skillnad