
Stålomspunnen teflonslang till kopplingen. Kopplingen kändes lite svampig innan. Den hårda ACT tryckplattan gjorde så den gamla gummislangen expanderade när man tryckte på pedalen. Den stålomspunna slangen hjälpte en del. Behöver inte trycka ner pedalen så långt nu längre.

Längst upp på bilden syns den elektriska servopumpen. Hade tänkt montera den i bagaget, men jag hittade lite plats i vänster hjulhus. Tur det för den surrar ganska högljutt. Reläet är lite tillfälligt monterat...

Behållaren till servon. original, fast monterad på motsatt sida. Blev mycket smidig slangdragning här.

Bränsletrycksregulatorn monterad på gummidämpare. När den satt stummt monterad tickade det i hela bilen när spridarna öppnade och stängde...

En tial-wastegate till monterad. Nu är grundladdtrycket helt stabilt på 0.9 bar.

Översikt på motorn. "Klart"

Det finns en bil runt motorn också. Har kanske inte framgått så tydligt på mina tidigare bilder
Nu återstår det bara en riktig mappning för att få lite effekt ur det hela. Förhoppningsvis inom ett par veckor. Hoppas på lite mer effekt än sist. Inte särskilt mycket mer dock, turbon är nog det första som begränsar nu.