Cryo Celica GT4 ST205
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
- amby
- Pay User
- Bilmodell: Celica GT4
- Årsmodell: 1991
- PostOrt: Jönköping
- Land (Country): Sverige
Re: Cryo Celica GT4 ST205
Fan va gött..Då ses vi på vägarna snart om jag bara får ihop min
-
- Bilmodell: Aygo
- Årsmodell: 2007
- PostOrt: Bankeryd
i går monterades allt tillbaka så den blir o gå som en "riktig" bil igen 

- Cryo
- Bilmodell: Celica GT Four
- Årsmodell: 1995
Kul att jag tryckte på ut ifrån parkeringen o slickade trottoarkanten o möter snuten precis utanför ditt garage...mortil skrev:i går monterades allt tillbaka så den blir o gå som en "riktig" bil igen
Dom glodde som fan o bromsade, men fick dom inte efter mig iaf

- Cryo
Klart, hoppas det går bra för dig =)amby skrev:Fan va gött..Då ses vi på vägarna snart om jag bara får ihop min
- Cryo
Aussie DPn fick sig en omgång avgasbandage 

- Cryo

Testade även denna variant... att isolera delarna av IC-rör som ligger ovanför turbo och motor.
- Fnys
- Moderator
- Bilmodell: Celica GT-Four
- Årsmodell: 1996
- PostOrt: Enskede
- Kontakt:
Vart riktigt snyggt och tycker att det är ballt hur en sån liten detalj kan få en hel bil att se så mycket bättre ut (samma sak om skärmblinkers och JDM bakljusen)!
Hoppas du inte får in fukt i dom, tyckte det var ett konstigt tätningsalternativ (lackstift?) du använde. Hade det inte varit bättre med något mjukare som tätar bättre?

Hoppas du inte får in fukt i dom, tyckte det var ett konstigt tätningsalternativ (lackstift?) du använde. Hade det inte varit bättre med något mjukare som tätar bättre?
Celica GT-Four ST205 -96 Projekttråd
- Cryo
Lackstiftet är inte för att täta, utan för att markera den svarta linjen runt linsenFnys skrev:Vart riktigt snyggt och tycker att det är ballt hur en sån liten detalj kan få en hel bil att se så mycket bättre ut (samma sak om skärmblinkers och JDM bakljusen)!![]()

Nästa moddning blir nog bromsljuset baktill på facelift modellerna 96-99. Protocast fixar såna i vitt också

Senast redigerad av Cryo den sön 02 maj 2010, 12:00:02, redigerad totalt 1 gånger.