Känns som om det kommer ta lite tid att vänja sig, men jag tror detta kommer blir toppen. Saker och ting har ju en tendens att bli vad man gör det till

Själv är jag så barnslig så det jag gillar mest hittills är alla fräna smileys

Hehe.SirManseman skrev:Då var man här nu då!
Känns som om det kommer ta lite tid att vänja sig, men jag tror detta kommer blir toppen. Saker och ting har ju en tendens att bli vad man gör det till![]()
Själv är jag så barnslig så det jag gillar mest hittills är alla fräna smileys![]()
![]()
![]()
![]()
Jag visste inte att det var ett krav, speciellt inte som att TCS bildades för att vara internetbaserat[1], och lever sitt liv framförallt genom just forumet.Emman skrev:inte så kostigt du inte hört någonting när du inte kom på årsmötet.
Jag har fortfarande inte hört exakt vad som var så krångligt och dåligt ?Neblade skrev: Jag anser att vi har gjort rätt att öppna ett helt nytt forum. Det gamla forumet gav bara irritationer och krångel för medlemmarna. Vilket det på sikt även "dödar" forumet. I min värld var det två val, stanna kvar i ett sakta döende forum, eller ta upp fighten och börja om med en nyöppning!
Problemet är att man DÖDAR alla trådar, det har hänt så många gånger förut, jag vet till och med ett stort forum som gjorde samma misstag, och sedan efter nån månad fick göra en rollback och ta tillbaka det gamla, och då tappade alla inlägg som gjorts i det nya forumet den månaden, mindre bra, men det var enda sättet efterssom forumet i princip dog när alla lessnade.Jag tror inte att forumet kommer dö av detta. Jag tror snarare att detta kommer att stärka klubben!
Vem är beroende av gamla inlägg när det inte ens går att söka ordentligt?
Statisk information är väl det minsta problemet, det största är som jag sa att man dödar alla pågående trådar.Det som är värt att spara kan vi lägga krutet på att lägga in i en FAQ. Detta är något vi gärna ser att alla medlemmar som vill hjälper till med.
Löjligt.Jag tror att många av de flitigaste användarna sett att ett helt nytt rensat forum varit på gång. Det har tagits upp ett par gånger tidigare utan några direkta protester.
PMa styrelsenfnys skrev:Fråga: Vart lägger jag upp förslag om förbättringar/buggar av detta nya forumet?