Glenn skrev:Dom jag köpte på ebay till mina fälgar kallades iaf "UNIVERSAL 60MM ALLOY WHEELS CENTRE HUB CAPS"
tackar!
hittat en del nu men det känns som om folk är väldigt otydliga med vad dom har för dimensioner och vilka som passar vilka fälgar.
får la maila tillverkaren. dom om några borde ju veta
Ja, det var en riktig röra det där, tillslut köpte jag av nån som faktiskt hade nån slags "ritning" i auktionen med mått angivna, och det verkade stämma mot mina fälgar.
Har dock inte testat att montera dom än.. och jag köpte inte mittenemblemen heller efterssom jag inte visste om dom skulle passa..
vet inte riktigt vad jag vill ha för emblem heller.. TRD var nästan vanligast men jag har ju inte en TRD-pryl på bilen så det känns mest fånigt.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Glenn skrev:Dom jag köpte på ebay till mina fälgar kallades iaf "UNIVERSAL 60MM ALLOY WHEELS CENTRE HUB CAPS"
Vet du vad det är för skillnad på "Wheel center caps" och "Hub caps"?
Är återigen på Ebay och kikar och där finns båda kategorierna men det verkar vara väldigt blandat ändå. Hittar ingen logik men anar att någon utav dom där orden betyder "navkapslar" på svenska.