Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kom precis hem från Nykpg nu...
Tänkte att jag skulle höra av mig till dig när jag var därnere, se om man fick följa med till garaget och se bilarna
Det får bli en annan gång och då kanske det gått så långt så att det blivit vår 2011 och får se dom på gatan istället?
Har du något mål då du tänkt dig vara klara med bilarna?
Fnys skrev:Kom precis hem från Nykpg nu...
Tänkte att jag skulle höra av mig till dig när jag var därnere, se om man fick följa med till garaget och se bilarna
Det får bli en annan gång och då kanske det gått så långt så att det blivit vår 2011 och får se dom på gatan istället?
Har du något mål då du tänkt dig vara klara med bilarna?
Får hoppas att man blir klar 2011! man e nog lite för perfektionist innan man tar ut henne! men åkte ett varv vid garaget så suget inte försvinner helt! hoppas på skrapa fram alla pengar sen så blir det träffar och så! vill ha coilovers också men det får vänta!!!
vi får ta det nästa gång! alla är välkommna att titta in!
Toyota Celica gt4 carlos sainz edition -92
Toyota Celica gt4 st165-88
Toyota Celica gti st162-86-88
Bmw 525i M paket-93 #såld#
Bmw 518i-95 #såld#
Suzuki Vitara JLX-92