Har en liten bild i huvudet med mitt svart/vit/röda tema hur de ska bli

Att det passar bättre på gatbilsträff än på bana är mkt möjligt, men bilen ska ju vara allround så de måste ju va bra så länge den är snygg

martenheller skrev:Tack för kommentaren, och tack för tipsen ang. TRD kylarlocket Anton.
Dock blir de inget TRD kylarlock, då de inte passar. Vet inte om de kan vara så att de är för beams motorer eller något sådant.
Men oljelocket passade fint iaf hehe.
Men om du har bytt både in/ut gående slangar så borde det inte vara några problem, kör själv med ett Blitz 1,3bar kylarlock...KACE80 skrev:martenheller skrev:Tack för kommentaren, och tack för tipsen ang. TRD kylarlocket Anton.
Dock blir de inget TRD kylarlock, då de inte passar. Vet inte om de kan vara så att de är för beams motorer eller något sådant.
Jag har ett äkta Blitz som jag dessutom tycker e snyggare ( i blå färg ) så den kanske jag kan tänka mig att sälja![]()
Den användes ju bara i 30-40 minuters körning förra sommaren..
Fan jag vill ju så gärna använda den men vågar inte sätta systemet under denna press/stress igen
Fan inte skoj om man vill skruva...martenheller skrev:Tyvärr inte skruvat något mer, förkylningen är långdragen.
KelMer skrev:Men om du har bytt både in/ut gående slangar så borde det inte vara några problem, kör själv med ett Blitz 1,3bar kylarlock...KACE80 skrev:martenheller skrev:Tack för kommentaren, och tack för tipsen ang. TRD kylarlocket Anton.
Jag har ett äkta Blitz som jag dessutom tycker e snyggare ( i blå färg ) så den kanske jag kan tänka mig att sälja![]()
Den användes ju bara i 30-40 minuters körning förra sommaren..
Fan jag vill ju så gärna använda den men vågar inte sätta systemet under denna press/stress igen