Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Skoj att intresset för GT4 har smittat av sig till bror, din
Ang. sista bilden så är jag lite nyfiken på om han har slagit på sitt dimljus eller om det faktiskt är så att vissa T20 har dubbla bak- och bromsljus på varje lykta bak. sett detta på några T18 från USA men ingen svensksåld verkar ha det.
har funderingar samt en tråd på att koppla om mina bakljus för att få likadant.
Fnys skrev:Skoj att intresset för GT4 har smittat av sig till bror, din
Ang. sista bilden så är jag lite nyfiken på om han har slagit på sitt dimljus eller om det faktiskt är så att vissa T20 har dubbla bak- och bromsljus på varje lykta bak. sett detta på några T18 från USA men ingen svensksåld verkar ha det.
har funderingar samt en tråd på att koppla om mina bakljus för att få likadant.
Shit va snyggt...Jag vill också va me!.
Ni får förvarna mig om ni alla tre ska på någon träff så åker jag me...I bästa fall kan jag få med mig en blå och en silvrig st205 från Uhamn.
amby skrev:Shit va snyggt...Jag vill också va me!.
Ni får förvarna mig om ni alla tre ska på någon träff så åker jag me...I bästa fall kan jag få med mig en blå och en silvrig st205 från Uhamn.
Underbart =) Hur går det med bilen? Framgångar?
Låter mycket trevligt, får väl ha en Celica träff snart i Jönköping Trakten. Grilla o mysa lite