Kanonmöjlighet att få köra på bana ju.
+1Rastaman skrev:Fattar inte att det inte är 10 pers som anmält sig än![]()
Kanonmöjlighet att få köra på bana ju.
Rastaman skrev:Fan vad tråkigt Kelmer. Men du får ta och traila bilen dit och tillbaka så slipper du oroa dig för ras 100 mil hemifrån.
Ja grabbar, nästan så att jag oxå håller med, men jag kommer inte att ha tillgång till nåt släp...! Tyvärr så blir det så häraHåller med Rastaman. Fixa trailer! Boende har du ju for free här! Kan bjussa på ett par bärs och lite kött med .
Jag har bilsläp, ifall det skulle rasa så går det att lösa senKelMer skrev:Rastaman skrev:Fan vad tråkigt Kelmer. Men du får ta och traila bilen dit och tillbaka så slipper du oroa dig för ras 100 mil hemifrån.Ja grabbar, nästan så att jag oxå håller med, men jag kommer inte att ha tillgång till nåt släp...! Tyvärr så blir det så häraHåller med Rastaman. Fixa trailer! Boende har du ju for free här! Kan bjussa på ett par bärs och lite kött med ., men tro mig jag har grunat på detta ett tag o det känns inte alls roligt, har/hade sätt fram mot detta ända sen du drog igång denna tråd Mårten...som du by the way har skött strålande...