Jo det är en aningen konstig effekt kurva med hyffsad botten och vass topp men nån dip i vrid på mellan registert :p Det finns bänkningpapper som visar kurvan mer exakt.
Och 50hk till så hade det varit en riktigt killer men då hade priset förmodligen stuckit iväg med och då hade det inte varit aktuellt för mig mer.
Angående trim så finns det diverse delar i USA, dom har bänkat runt 8-10HP+ med ett ordenligt Cold Air Intake sen med ett komplett avgassytem så ska det rendera i ytterligare 8-10HP.
Utöver det så experimeteras det för fullt med ECUTek mappning borta i staterna och dom hävdar att med lite vanliga sugis moddar och sen en mappning så får du en del till.
Men det är ändå massor med pengar för den lilla effekten.
Baksätet vet jag inte riktigt varför dom har egentligen, hehe

Enligt designern så var det plats till 4 r-däck och en domkraft i bagaget med fällda säten, hehe!
Sen både stolarna och inställningsmöjligheterna tillsammans med justering av ratten ger ju enligt mig en helt perfekt körställning
Efter att ha fått köra runt nu snart 3 hela dagar så är jag 110% nöjd med bilen, men ja den är lite för slö det är de enda negativa jag kan komma med (dock släpper den väldigt lätt i baken när man svänger och gasar, så kul kan man ha även med lite effekt).
Annars är en sån sak som automatisk ljus, eluppvärmda stolar, trådlös handfree till mobilen, el infällbara backspeglar (trångt i min gata, hehe), nyckellöst start samt låsning av bilen, den smidiga Touch stereon, färddator och all utrutsning som den har. Det är min absolut största glädje ( har varit ganska sparsmakat där i mina övriga bilar, hehe) eftersom jag trots allt använder den som en vanlig brukis till jobb, affären etc.
Och sen dricker den faktiskt inte alltför mycket soppa heller vilket är ett stort plus för mig som ENDAST kör stadstrafik, dock kostade 98Oktan nära 16kr litern idag!!!