Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Så skönt var ute och städa av mig i garaget igår! fan så mycket man samlar på sig som bara ligger och blir gammalt! plus att jag e lite gladare båda bilarna startar fint!! men det återstår fortfarande!
Om man ska sälja/byta bort då man har funderingar på annat i livet!
Uppdatering efter semstern! Köpt ny bruks bil! Gt4 från 1990! Perfekta vinterbilen! Har inte haft ork att göra mer än att små fixa lite på carlos sainzen! Typ som Kolfiber inlägg i dörrsidorna! På bilen! Får se hur framtiden ser hur har hand om ett stort projekt på jobbet också! Plus att min nackvärk är tillbaka igen den kommer och går av och till efter en bilolycka för ett antal år sedan! Så ligga och skruva blir jävligt jobbigt när man arbetar med kroppen om dagarna! Ingång från 5-17 varje dag alltid skoj! Sen garaget efter 18 med en mils åkning då är man rätt seg. Så varje dag blir inte garaget besökt längre! Tankar snurrar rätt mycket av och till kan jag garantera!
JohanRocker skrev:Det senaste som hänt är att r-däck är monterade på bilen och en testkörning så allt funka!! Ska tvättas också efter en långtid i garage!