Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Halkade in på Italienska Subito.IT och sökte för skojs skull på Mr2, hittade en som var rätt lik min där.
Länkar den mest för att ni ska få se hur de addons jag har till bakkjolen ser ut när de är på plats:
Sen har jag även lagt ut min svarta Mr2 på blocket nu (köp gärna ) och om den blir såld med mina svarta 17" så kommer jag köpa någon av dessa två st fälgar till den här bilen tror jag:
Det var ju inte alls mycket skillnad på fälgarna (ekrarna i alla fall) men tycker nästan fälg nr.1 såg bättre ut. Många väljer HKS istället för K&N idag. Är det utav någon anledning du väljer HKS just?
cheetah1 skrev:Tycker du ska behålla dom svarta, jag.
Glömde bort dom svarta helt! Tycker också dom är helt klart snyggast, möjligen med ev vit kant istället för röd
Hade tid över så jag lekte lite i PS, hoppas det var ok
Ja dom svarta sitter riktigt bra med, är mest ute och funderar på andra då jag räknar med att fälgarna kanske ryker vid försäljning av den andre.
Men ser absolut gärna att dom sitter kvar med, tyckte de blev skit bra.
Inga problem att du leker i PS Fnys, men någon annan färg på list blir de inte här iaf