Kul med provkörning!

bra, tack för infon. Då skall jag kolla inuti imorgon om jag kan byta dioderna och kolla släpbanorna, kolen osv. skönt med lite finmek. Har varit mycket grismekning sista dagarna.Bempa skrev:Japp regulatorn sitter i generatorn
Kul med provkörning!
Jag har då aldrig fått nå sådana felkoder.Glenn skrev:Angående intercoolern, har du följt instruktionerna när du fyllde upp den ? den är extremt känslig på rätt nivå, och gör man inte som det står (utan istället bara fyller på som vanligt) kommer du garanterat få en felkod för låg vätskenivå.
Vi hade 5mm spacers i alu fram. den på sidan med trasig fälg var pulveriserad, så det var nog glappet som uppstod mellan fälg och nav som knäckte den.Johnny Blade skrev:What!Trasig fälg,hur gick det till? Stoppsladd mot ett pimpelhål?.
Jag har då aldrig fått nå sådana felkoder.
Då är den nog byglad skulle jag gissaJohnny Blade skrev: Jag har då aldrig fått nå sådana felkoder.
FELKOD 54.Glenn skrev: Även ST205 har problem med intercoolernivågivaren, den är så känslig så att har man rätt mängd vätska när det är varmt kommer den att varna när det är minusgrader.