Tror de kommer bli en enorm skillnad mot när du köpte bilen, de här ser riktigt lovande ut

Frågar som Kelmer, kommer du till Kinnekulle på träffen och visar upp den / kör lite bana

Ursäkta att jag inte svarat på frågan än. dåligt av mig men jag har inte bestämt mig än, ska kolla när alla träffar är så jag kan få ihop ett schema med bilträffar och scouterna. men de klart att jag kommer visa upp den, men inte säkert de blir kinnekulle.martenheller skrev:Satan vad du jobbar på, kul att se.
Tror de kommer bli en enorm skillnad mot när du köpte bilen, de här ser riktigt lovande ut.
Frågar som Kelmer, kommer du till Kinnekulle på träffen och visar upp den / kör lite bana?
precis Fnys, man lär sig av sina misstag, denna gången sydde jag klädseln typ 2 "storlekar" för smått och drog som fan när de skulle på =) de blir bättre =)Fnys skrev:Jäkligt snyggt och du gör ett riktigt bra jobb med allting, noga och snyggt!
Såg att klädseln blev lite bättre spänd än när du sydde om stolarna till din st182. Var det enkare nu eller kom du på några knep för att få det spänt?
Snyggt val av lack! Även om inte bilderna kanske är helt rättvisa