starlet rwd saker

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
sqeeze
Inlägg: 21
Blev medlem: lör 16 maj 2009, 07:26:25
Bilmodell: toyota starlet
Årsmodell: 81
PostOrt: borås
Land (Country): sverige
Ort: Borås

starlet rwd saker

Inlägg av sqeeze »

Hej jag har massa smått å gott t toyota starlet:

Jag har 4 st dörrar, 2 st av dom är nog till kp62 tror jag.. backspeglarna sitter i fönstret lr va man ska säga =)

har även 1 lr 2 st bakaxlar.

Har en motor som är helt isärplockad och tvättad.

Jag har även en trim topp som jag funderar på att sälja.
gäller buren jag har med.

Har en MASSA små grejjer om d e ngt ni är ute efter. så hojjta bara till:) har även en fram axel liggandes=)

Ge mig ett bud så kan vi se va vi kan göra.. ska ut till garaget i veckan å ta nya kort då mina andra försvan när "tanten" tog bort kort som hon inte tyckte hörde hemma på datorn:P

Mvh Daniel

ni kan även nå mig på 0736-135141, svarar inte innan kl 14:00 då jag jobbar natten :)
Användarens profilbild
Starlan1
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:42:13
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige
Ort: Gagnef

Re: starlet rwd saker

Inlägg av Starlan1 »

Jag kan nog tänka mig att köpa dörrarna !(de med backsp i fönstret) Priser?Skicka gjärna bilder till mig på vad du har!Original stänkskydd?Vad e gjort åt toppen?
Allt e intressant!
Mvh Anders
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
sqeeze
Inlägg: 21
Blev medlem: lör 16 maj 2009, 07:26:25
Bilmodell: toyota starlet
Årsmodell: 81
PostOrt: borås
Land (Country): sverige
Ort: Borås

Re: starlet rwd saker

Inlägg av sqeeze »

Ska slänga upp lite bilder så fort jag kommer ut t garaget :) lite svårt när man har ett litet barn och man jobbar natt.. men det ska jag fixa.. trim toppen har ja inte gjort ngt med.. den fick jag med när jag köpte bilen. men mina plner är att stoppa ner en s13 motor lr den motorn som alla andra sätter i ;)

ingen av er som är med i kp61.net ?? behöver lite hjälp.. har gjort en tråd på offtopic.. vore tacksam för hjälpen :)
Användarens profilbild
Starlan1
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:42:13
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige
Ort: Gagnef

Re: starlet rwd saker

Inlägg av Starlan1 »

sqeeze skrev:Ska slänga upp lite bilder så fort jag kommer ut t garaget :) lite svårt när man har ett litet barn och man jobbar natt.. men det ska jag fixa.. trim toppen har ja inte gjort ngt med.. den fick jag med när jag köpte bilen. men mina plner är att stoppa ner en s13 motor lr den motorn som alla andra sätter i ;)

ingen av er som är med i kp61.net ?? behöver lite hjälp.. har gjort en tråd på offtopic.. vore tacksam för hjälpen :)
Bilder e bra!Jo jag är inbiten medlem på KP61.net har svarat i offtopic!
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
sqeeze
Inlägg: 21
Blev medlem: lör 16 maj 2009, 07:26:25
Bilmodell: toyota starlet
Årsmodell: 81
PostOrt: borås
Land (Country): sverige
Ort: Borås

Re: starlet rwd saker

Inlägg av sqeeze »

Har bilder nu för dom som vill ha och se :D

Mvh Daniel
Starlet-80
Inlägg: 183
Blev medlem: fre 24 jul 2009, 19:51:52
Bilmodell: starlet
Årsmodell: 1984

Re: starlet rwd saker

Inlägg av Starlet-80 »

hur mycket är gjort med toppen då?=)
vad är det för bur du har?
Skriv svar