reperation av bilmatta ?

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
leonjp
Inlägg: 18
Blev medlem: fre 14 maj 2010, 12:02:12
Bilmodell: Corolla
Årsmodell: 2002
PostOrt: Landskrona
Land (Country): Sverige
Kontaktperson: 241ECM8X

reperation av bilmatta ?

Inlägg av leonjp »

Hej

Jag har en toyota corolla 02 det finns några hål i förarsits golv mattan jag har varit i kontakt med toyota och dom kan inte enbart ta hem 1 dom säljer dem enbart i set och det kostar 700kr det e lite för dyrt för enbart 1 matta jag har varit på ad center och mekonomen och kollat lite skrotar men ingen har oginal mattor och jag vill inte ha universal är det någon som vet hur man kan laga den på något sätt jag har varit hos en däclfirma men det hjälpte inte så mycket där eller om någon känner till någon skrot som kanske har någon liggande eller om någon här som har en till salu

tack
Användarens profilbild
PierreW
Moderator
Inlägg: 1874
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 11:15:02
Bilmodell: Tundra 2007, Lexus IS300 2002
PostOrt: Borgstena (Bôsht)
Ort: Borgstena

Re: reperation av bilmatta ?

Inlägg av PierreW »

Toyota sålde tydligen inga punkter och kommatecken heller :lol: ;)

Näe men de måste ju finnas en matta att få tag i på nån skrot.
Hur trasig är den mattan du har nu då?

Personligen hade jag nog lagt ut dom 700kr på 4 nya och bara bytt ut den trasiga, sen sparat dom andra tills det blir dax o sälja bilen och lagt i dom då så det ser lite snyggt o trevligt ut ;)
F.d Toyota mek.
---------------------------
Nu? Eller med en gång?
Skriv svar