Efter att jag monterat mitt megasquirt så slutade vattentempen (original) inne i bilen att fungera. När jag startar bilen går står mätaren på 0 men direkt bilen blir kring 40 grader åker tempmätaren i botten på det varmaste. Jag har provat att byta givare men ändå samma fel. Några idéer?
Sen hur fungerar vevhusventilationen? Är det bara en slang från ventilkåpan och en från insuget? Hur har ni gjort ni som kör med öppen vevhusventilation?

Sen problemet jag stör mig mest på. Växellådan går hur bra som helst, ibland, men ibland limmar den fast växlarna! dock bara när jag kör på låga varv och det är endast 1-2 och 3an som limmar fast ibland.. det händer som inget när jag trycker in kopplingen, fast man känner att kopplingen tar. Jag har fullt med olja i lådan, har luftat kopplingen (som är nybytt). Jag köpte lådan, en cs låda, samtidigt som jag bytte kopplingen så jag har inte provkört med lådan innan kopplingsbytet. Vad kan detta bero på?

Tacksam för svar
