Ratt supra MK3
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Ratt supra MK3
Ute efter en svart skinn ratt till en supra 89 med farthållare
någon som har en sådan i bra skick till ett sjyst pris?
någon som har en sådan i bra skick till ett sjyst pris?
-
- Bilmodell: Corolla T-sport
- Årsmodell: 2002
Re: Ratt supra MK3
Har haft en förr i tiden, ska se om jag kan hitta den eller om jag gjort mig av med den.
Hittat någon?
-
Om jag har kvar den så misstänker jag att den ligger hos mina föräldrar, ska försöka komma ihåg att kolla efter den när jag ska dit imorn.
Hittat någon ratt?
-
Glömde kolla när jag var där
Men snackade med morsan innan idag och hon trodde vi slängt den eftersom jag inte haft en supra på 5 år, men ska ta en koll för säkerhets skull nästa gång jag är hos mina föräldrar.
Men snackade med morsan innan idag och hon trodde vi slängt den eftersom jag inte haft en supra på 5 år, men ska ta en koll för säkerhets skull nästa gång jag är hos mina föräldrar.
Antar att du redan konstaterat att den är borta.
Någon annan som kan tänkas ha en ratt behöver bara vara själva ratten egentligen alltså inte centrumet för de har jag redan i bra skick är själva ratten man håller i som är dålig
Någon annan som kan tänkas ha en ratt behöver bara vara själva ratten egentligen alltså inte centrumet för de har jag redan i bra skick är själva ratten man håller i som är dålig
-
Ja vi letade igenom huset utan framgång så den är tyvärr bortkastad
Ok de var synd men tack för att du tog dig tid o letade efter den
- Hornlund
- Bilmodell: MR2 & IS200
- Årsmodell: 8500
- PostOrt: Örnsköldsvik
- Land (Country): Sweden
Jag har en ratt i läder från en Toyota, av något så när okänt ursprung. Har du någon bild på hur ratten du vill ha ska se ut?
/ Mikael, MR2x2 & IS200.