priset på original broms skivor och klossar fram ? akut fråga

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
leonjp
Inlägg: 18
Blev medlem: fre 14 maj 2010, 12:02:12
Bilmodell: Corolla
Årsmodell: 2002
PostOrt: Landskrona
Land (Country): Sverige
Kontaktperson: 241ECM8X

priset på original broms skivor och klossar fram ? akut fråga

Inlägg av leonjp »

Hej

Det är så att jag köpte broms skivor och klossar fram till min corolla 02 på mekonomen men nu i efter hand så tänkte jag att priset kanske ej skiljer sig så mycket
fråg original delarna. Personen soms ska byta bromsarna till mig kan göra det idag gör han ej det idag så kan det dröja ett bra tag innan han har tid igen att fixa det till mig. Och toyota har stängt under helgen så kan ej kontakta dom angående priser förrän i morron så jag undrar ifall det finns någon som vet vad 2 st bromskivor och broms klossar kostar hos toyta ? själv betalade jag ca 1200kr för allt hos mekonomen jag har lite rabbatt där med och någon som vet om där är stor skillnad mellan orginala toyota produkterna och mekonomens bromsar och skivor ?

tack