Tjena!
Är ny här på forumet men tänkte ställa en fråga till proffsen...
Min morfar undrade om jag ville ha en bil som han har haft stående inne i hans garage i ca. 20 år.
Det är Toyota Corolla coupe 1969 cream vit. Tror den är i original skick.
Är det något värde i den?
Ska kolla om jag kan fixa några bilder så ni kan få se den.
Mvh
Johan
Toyota Corolla coupe 1969
Kategoriregler
Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987.
Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987.
- Swecap
- Pay User
- Bilmodell: Avensis
- Årsmodell: 2000
- PostOrt: Bollnäs
- Land (Country): Sweden
Re: Toyota Corolla coupe 1969
Värde å värde
Det ligger ju i dina och betraktarens ögon.
Mina bilar är guld värda för mig, medans dom pressas direkt på skroten.
Det ligger ju i dina och betraktarens ögon.
Mina bilar är guld värda för mig, medans dom pressas direkt på skroten.
Corona RT40 -66
- Glenn
- Super User
- Bilmodell: Celica GT-Four ST205
- Årsmodell: 96
- PostOrt: Stockholm
- Land (Country): Sverige
Re: Toyota Corolla coupe 1969
Den har nog inte så stort ekonomiskt värde, men det är absolut en bil värd att spara, det lär inte finnas många sådana kvar, och just coupemodeller är ju alltid mer intressanta.
Har den dessutom stått i garage så länge skulle jag inte tveka att ta vara på den.
Har den dessutom stått i garage så länge skulle jag inte tveka att ta vara på den.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se