K: MR2-turbo -91 original avgas

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Denza
Inlägg: 19
Blev medlem: tis 03 jan 2012, 13:15:10
Bilmodell: MR2 turbo
Årsmodell: 1991

K: MR2-turbo -91 original avgas

Inlägg av Denza »

Söker orginaldelen mellan downpipe och ljuddämpare till en MR2 turbo -91.
Har du en sån liggandes å vill kränga för en billig peng så skicka ett PM. Kan med fördel vara utan kat då min är reggad utan.

Mvh
D
KACE80
Inlägg: 878
Blev medlem: tis 18 aug 2009, 23:43:30
Bilmodell: MR2 TURBO
Årsmodell: 1991
PostOrt: Borås/GBG

Re: K: MR2-turbo -91 original avgas

Inlägg av KACE80 »

Denza skrev:Söker orginaldelen mellan downpipe och ljuddämpare till en MR2 turbo -91.
Har du en sån liggandes å vill kränga för en billig peng så skicka ett PM. Kan med fördel vara utan kat då min är reggad utan.

Mvh
D

Vad är en "billig" peng?
Tror jag har en sådan del du pratar om, dock satt den på en gen3 men det skall inte skilja sig ifrån våra gen2.

Anton
Denza
Inlägg: 19
Blev medlem: tis 03 jan 2012, 13:15:10
Bilmodell: MR2 turbo
Årsmodell: 1991

Re: K: MR2-turbo -91 original avgas

Inlägg av Denza »

KACE80 skrev:
Denza skrev:Söker orginaldelen mellan downpipe och ljuddämpare till en MR2 turbo -91.
Har du en sån liggandes å vill kränga för en billig peng så skicka ett PM. Kan med fördel vara utan kat då min är reggad utan.
Mvh
D
Vad är en "billig" peng?
Tror jag har en sådan del du pratar om, dock satt den på en gen3 men det skall inte skilja sig ifrån våra gen2.

Anton
Du har PM.
Skriv svar