sökes toyota celica reperatör

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
kribbe
Pay User
Inlägg: 554
Blev medlem: lör 14 nov 2009, 13:55:52
Bilmodell: MR2
Årsmodell: 1993
PostOrt: hanaskog
Land (Country): Sverige
Ort: hanaskog

sökes toyota celica reperatör

Inlägg av kribbe »

hej.
Jag har snart helt tappat orken på att få igång min celica nu. Bilen är en st185 med gen 3 3sgte motor
Så jag undrar:

1: vad tar toyotacenter i timmen för att laga fel.
2: finns där någon i östra skåne med omnejd som är bra att meka med celica som kan ta på sig jobbet. Riktig verkstad eller privatperson.

Jag vill bara få igång bilen nu och betalar gärna vad det kostar att få igång den
Henrik
Inlägg: 278
Blev medlem: tor 05 mar 2009, 09:45:00
Bilmodell: Mr2 turbo och Celica GT4 st205
Årsmodell: 95
PostOrt: Malmö

Re: sökes toyota celica reperatör

Inlägg av Henrik »

Om du kommer med mer info kanske medlemmarna här kan hjälpa till.
Jag tex strulade till det kungligt en gång när jag skruvat loss tändspolen och ignitern från karossen, bilen startade inte. Skruvade fast det mot karossen igen, grejerna fick jord och bilen startade.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein
kribbe
Pay User
Inlägg: 554
Blev medlem: lör 14 nov 2009, 13:55:52
Bilmodell: MR2
Årsmodell: 1993
PostOrt: hanaskog
Land (Country): Sverige
Ort: hanaskog

Re: sökes toyota celica reperatör

Inlägg av kribbe »

Här är tråden som jag har öppnat på forumet om vad jag har testat
http://www.toyotaclubsweden.com/viewtop ... =27&t=7995
Skriv svar