skrammlande skruv i instrumentbrädan
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
skrammlande skruv i instrumentbrädan
Hej! Jag har ett störande ljud vid gaspådrag/bromsning, något någonstans i instrumentpanelen ligger och rullar fram och tillbaka. Kanske en liten skruv eller något. Någon som har ett bra tips hur man hittar den? Toyota avensis 2009 2,0
- DilleBoy
- Bilmodell: Toyota Celica ST205
- Årsmodell: 1999
- PostOrt: Spånga
- Land (Country): Stockholm
Re: skrammlande skruv i instrumentbrädan
Enda sättet jag kan tänka mig är att du plockar ut hela instrumentpanelen och börjar leta så kommer du säkert hitta felet,quicci skrev:Hej! Jag har ett störande ljud vid gaspådrag/bromsning, något någonstans i instrumentpanelen ligger och rullar fram och tillbaka. Kanske en liten skruv eller något. Någon som har ett bra tips hur man hittar den? Toyota avensis 2009 2,0
-Lexus IS200 Brukis
-ST205 Såld
-ST202 Såld
-ST185 Såld
-ST182 Såld
-ST205 Såld
-ST202 Såld
-ST185 Såld
-ST182 Såld
- Glenn
- Super User
- Bilmodell: Celica GT-Four ST205
- Årsmodell: 96
- PostOrt: Stockholm
- Land (Country): Sverige
det är inte så att nåt trillat in genom ett luftutsläpp då ? ..iofs inte så mycket enklare att fixa kanske..
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se
Köpte den för en veckan sedan så jag vet inte vad tidigare ägare pysslat med tyvärr, var hos bilhandlaren idag och fick en tid på verkstaden + lånebil så de kan kolla en heldag. Hoppas de hittar eländet.
Hämtade bilen idag, dWwwe hittade en kula som låg och rullade under förarstolen under golvmattorna. Sanslöst... Men skönt att slippa höra ljudet. Nu hör jag ett klickande när jag släpper upp kopplingen istället, aldrig blir man nöjd..