Dåligt ljud stereo och låsning dörrar

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
mango
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 22 jan 2020, 12:54:12
Bilmodell: Corolla Touring Sports 2.0 Exe
Årsmodell: 2019
PostOrt: Märsta

Dåligt ljud stereo och låsning dörrar

Inlägg av mango »

Jag är en nybliven ägare till Corolla Touring Sports , 2.o Executive åm 2019.Min första Toyota så mina frågor kanske kan uppfattas som konstiga.

1. Jag tycker att ljudet till mediaenheten är dålig när man lyssnar på radio samt streamar musik. Max ljud är 60 och jag behöver ha den inställd mellan 40-50 vid motorvägsfart. Någon annan som upplevt samma? Går det att göra nåt?
2. Hur ställer man in så att det går att dörrarna låses automatiskt när man startat och börjar köra.?
3. Jag har navigation men det går inte skicka adress från MyT appen till bilens navigation. Någon som upplevt samma? enligt Toyota support är det problem med just nya Corolla.

tacksam för svar.