Skärmbreddare Ta22

Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
Kategoriregler
Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
Thompa
Inlägg: 25
Blev medlem: sön 16 sep 2012, 21:47:15
Bilmodell: Ta22
Årsmodell: 74
Ort: Hällefors

Skärmbreddare Ta22

Inlägg av Thompa »

Behöver bredda skärmarna på min celica men vill helst inte bulta på lösa glasfiberbreddare. Vill bevara orginalstuket men lite bredare. Nån som har lyckats pilla dit skärmkanter från nån annan modell, tips och ideer :thumbup:

Thomas
Kapten Haddock
Inlägg: 116
Blev medlem: ons 12 jun 2013, 23:12:30
Bilmodell: celica ta22
Årsmodell: 73

Re: Skärmbreddare Ta22

Inlägg av Kapten Haddock »

Jag tänkte bredda men struntar i det då min bil då den är för fin.
så jag har en uppsättning och instruktioner om detär intresseant.
Skriv svar