Toyota mr2 turbo projekt säljes

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
Ante33
Inlägg: 35
Blev medlem: tor 24 mar 2011, 18:12:11
Bilmodell: Mr2 Turbo
Årsmodell: 1991
Ort: Järvsö

Toyota mr2 turbo projekt säljes

Inlägg av Ante33 »

Tjena! Har en mr2 turbo som nu bara står still och tar en massa plats och då när man har köpt hus och har mycket på jobbet så känner jag att jag inte längre har tid över till mitt mr2 projekt!
bilen har stått still i ett år nu så tycker det är tråkigt så det är bättre om någon som känner sig intresserad tar över projektet!

Lite kort info om bilen
Vänster styrd mr2 turbo med taklucka
Mappad till 275hk på E85
Smidd bottendel
Portad topp
Apexi power fc
Turbobanditen turbo

Det tråkiga är att elen är inte den bästa på den då någon tidigare ägare har varit och klippt och skarvat i kabelhärvan bak till styrboxen så en ny kabelhärva till styrboxen är att rekommendera! Samt lite små fix för att få den helt klar!

Vid intresse maila till ajosefsson@ymail.com så berättar jag mer!
Som bilen står nu har jag tänkt mig 30000:-

http://www.garaget.org/?car=211067
Användarens profilbild
todie
Inlägg: 202
Blev medlem: lör 02 maj 2009, 20:12:31
Bilmodell: Toyota MR2 Turbo
Årsmodell: 1993
PostOrt: Vänersborg
Land (Country): Sverige
Företagsnamn: Westcoast Motorsport
OrgNr: 821105-5515
Kontaktperson: Pontus Karlsson
Ort: Vänersborg
Kontakt:

Re: Toyota mr2 turbo projekt säljes

Inlägg av todie »

jäkla synd att elkablarna va hej baberiba i ;) annars hade jag lätt vart intresserad som reservbil haha.... precis det som krånglat på min också ;) attans!!
Toyota MR2 Turbo -93 - http://www.westcoastmotorsport.se
Skriv svar