S: 21rc motorn med w55 växellåda.

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Nicklas O
Inlägg: 2
Blev medlem: tis 14 apr 2015, 11:22:15
Bilmodell: Celica
Årsmodell: 1972
PostOrt: Edsbyn
Land (Country): Sverige

S: 21rc motorn med w55 växellåda.

Inlägg av Nicklas O »

Hallå!
Jag har en nästintill nyrenoverad 21rc motor som jag har haft i men celica ra23 -77.
Det är nya lager,borrad,smidda kolvar,trimkam och ny kamkedja med släpor och sträckare. portad och planad topp mm.
Sitter ihop med en t55 låda med ny koppling.Har även en t50 låda liggandes med oljud i.
Jag vill 6500 för allt. Mvh Nicklas
Delarna finns i hälsingland/edsbyn
Tel 070-2118764
Senast redigerad av Nicklas O den lör 08 aug 2015, 19:46:26, redigerad totalt 1 gånger.
Nicklas O
Inlägg: 2
Blev medlem: tis 14 apr 2015, 11:22:15
Bilmodell: Celica
Årsmodell: 1972
PostOrt: Edsbyn
Land (Country): Sverige

Re: S: 21rc motorn med w55 växellåda.

Inlägg av Nicklas O »

Jag har läst lite här på forumet och vad kan förstå så ska växellådan va en t55 och den andra som är lös breve är en t50.
Skriv svar