S: AE92 Corolla Trueno GT-s -88

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Bobis
Inlägg: 66
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 10:03:26

S: AE92 Corolla Trueno GT-s -88

Inlägg av Bobis »

Flyttgods från USA, vad jag hört 1 av 2 i sverige

Baserad på samma platta som Corolla GTi, dvs FWD, 4AGE (116hk)
Säljs pga bristande intresse samt utrymmesbrist.

Tråkiga med bilen är att en kunnig innom bilplåt skulle behöva lägga igen takluckan ordentligt samt snygga till bakluckan. Sista delen på avgasröret är även i behov av översyn.
Annars är väll allt i bra skick, Full inrednign sitter i (dock ej innertak)
Bes till Oktober om jag räknat rätt :)

Finns massor av delar som följer med vid intresse (extra elsystem, AC, 2växellådor osv)

Bild
Fler bilder http://www.bobis.se/pics/thumbnails.php?album=31

Fälgar på bild sålda, sitter 14" Mazda fälgar på nu

Bud över 6.000 av intresse, Lägg till 6.000 så får du D2 Coilovers, Vettiga bromsar samt vinterdäck med.
Bilen måste bort! ;)

Ring 070-720 94 20
Mail info@bobis.se
Joel Boberg 070-720 94 20
Lexus IS200 'Miami BoomBox' - KW coilovers v3, AEZ Xylo 19", Ljud (JL Audio/Audison/Pioneer)
Corolla -74 KE20, vad har jag gett mig in på...