Bilen är i hyfsat bruksskick och till helgen skall jag köra ut den ur garaget och ta lite bilder som jag lägger ut här.
Ang rost så är det mycket lite av den sorten.
Lacken är INTE förstklassig kan man säga utan överdrift.
Kamkedjan MÅSTE bytas pronto!
Tidigare ägare hade tydligen en förkärlek för stora hål i inredningen, troligen för högtalare som sedan har tagits bort.
Handtag var tydligen inte heller något som den personen tyckte att bilen behövde (dock finns handtaget kvar)
Om man sätter väldigt mörk solfilm på rutorna, rekommenderar jag att man INTE krafsar på den med vassa saker...
Det blir mycket fula märken av det
Takklädseln måste limmas fast igen, alt. BYTAS!
Men stereon är det absolut inget fel på, trots att det är länge sen den va det ballaste man kunde ha
"Lilla blå" har stått i varmgarage sen jag köpten den 1996, och jag tycker synd om den när den bara får stå där ensam och övergiven.
Förra sommaren fick den komma ut på några bilträffar och den väcker alltid uppmärksamhet då detta är USA modellen.
Det togs enbart in 5 st av dem eftersom inte avgasreningen godkännes, och då gjorde man som så här:
Nu kommer jag inte ihåg exakt åt vilket håll det blev, bilen är reg. som en 75, men är egentligen en 76
(eller 74) för avgasreningen skulle bli godkänd.
Personligen tycker jag MYCKET om "lilla blå"
Mer bilder kommer till helgen