Lameller Celica 77

Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
Kategoriregler
Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
v8power
Inlägg: 29
Blev medlem: tor 16 aug 2012, 09:08:50
Bilmodell: Celica
Årsmodell: 1977
PostOrt: 36434
Kontakt:

Lameller Celica 77

Inlägg av v8power »

Hej söker lameller till en celica 1977 vanlig enkelkam. Tacksam för svar
cheetah1
Moderator
Inlägg: 3813
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 12:23:50
PostOrt: Ljungbyhed
Land (Country): Sverige
Ort: Ljungbyhed

Re: Lameller Celica 77

Inlägg av cheetah1 »

Köpte till min Carina -72 via Ebay från ett företag som heter Phoenix Friction i USA. Någon vecka tog frakten, och betydligare trots tull och moms än här i Sverige, om det över huvud taget går att få tag på längre. Fick dock aldrig monterat den, och den medföljde bilen nu när jag sålde den, så jag kan inte svara för vilken kvalitet den höll, men det såg vettigt ut för ögat iallafall.

En länk till deras hemsida: http://www.phoenixfriction.com/c-318-cl ... ducts.aspx
Skriv svar