S: Växellådor till st165 samt lite trimad motor

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
mats moren
Inlägg: 74
Blev medlem: tor 21 maj 2009, 22:05:56
Bilmodell: Corolla ts compressor
Årsmodell: 1988
PostOrt: Huddinge
Land (Country): sweden

S: Växellådor till st165 samt lite trimad motor

Inlägg av mats moren »

Hejsan

jag måste tyvärr sälja av mig lite grejer då jag ska byta arbte och ej har plats för delarna!

jag har 2 st helt fungerande st 165 växellådor som är helt missljuds fria! ena av dem har bara gått 11 000 mil! kom med bud då de måste bort annars slängs de!

sen har jag en motor som jag har små pillat på! det är en 185 underdel som har gått ca 14-15 k med 162 kammar och portad topp. sitter om måddad turbo till ett mitsubishi agrigat.
har kört denna motor i en av minna st 165 or och den går riktigt fint med den setuppen skulle tippa på 300-350 hk utan att överdriva då med 1 bars ladd

hör av er om ni är intresserade! matsmoren@live.com 070-8828587 // Mats

har även en 99 % rostfrí st165 som inte riktigt är ihopp satt efter lack. (Garage lackad vit) för besiktning. den har helt iårdning gjort chassi med ny renoverade bromsar och black dimond skivor. hör av er om ni är intresserade så berättar jag mer! // Mats
Användarens profilbild
mats moren
Inlägg: 74
Blev medlem: tor 21 maj 2009, 22:05:56
Bilmodell: Corolla ts compressor
Årsmodell: 1988
PostOrt: Huddinge
Land (Country): sweden

Re: S: Växellådor till st165 samt lite trimad motor

Inlägg av mats moren »

Ingen som behöver låda eller motor till sin gt4a? motorn kommer från en st185 men har en 165 topp men 185 toppen fås med så den kan göras så de passar rakt i 185an! måste bli av med delarna innan slutet av mars!
dj_x3m
Inlägg: 25
Blev medlem: lör 01 sep 2012, 18:49:24
Årsmodell: 0

Re: S: Växellådor till st165 samt lite trimad motor

Inlägg av dj_x3m »

riktpris på motorn??
Användarens profilbild
mats moren
Inlägg: 74
Blev medlem: tor 21 maj 2009, 22:05:56
Bilmodell: Corolla ts compressor
Årsmodell: 1988
PostOrt: Huddinge
Land (Country): sweden

Re: S: Växellådor till st165 samt lite trimad motor

Inlägg av mats moren »

jag har ingen aning vad man kan få! köpte bara underdelen för 4K för ett par år sen. men om man hämtar den innan slutet av mars så kan man få den billigt. den sitter ihopp med en växellåda så de bästa är om man vill köpa allt komplett :P KOM MED BUD ! :)
Skriv svar