GLAD PÅSK

Ämnen som inte passar in i annat forum läggs här. Var dock uppmärksam på forumreglerna, som givetvis även gäller offtopic.
Brumbrum
Inlägg: 82
Blev medlem: lör 02 mar 2024, 13:22:58
Årsmodell: 0
PostOrt: Östergötland

GLAD PÅSK

Inlägg av Brumbrum »

GLAD PÅSK till alla och hoppas ni får välfyllda ägg från påskharen :)
Användarens profilbild
Neblade
Moderator
Inlägg: 1706
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 23:01:25
Bilmodell: Celica GT
Årsmodell: 1974
PostOrt: Linköping
Land (Country): Sweden

Re: GLAD PÅSK

Inlägg av Neblade »

Glad Påsk!! :)
Mattias Johansson
Toyota Club Sweden
Skicka PM

Toyota RAV4 Plug-In -23
Toyota Avensis -08
Toyota MR2 GT-S/Turbo -94
Toyota Celica GT -74 Evighetsprojektet
1xCorolla -05
1xCorolla T-sport -02
1xCorolla -98
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4940
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: GLAD PÅSK

Inlägg av Glenn »

Glad påsk!
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Skriv svar