Träffar 2026?

Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Kategoriregler
http://www.toyotaclubsweden.com/wiki/in ... %A4ndelser finns en överskådlig kalender innehållande träffar bland annat.
Användarens profilbild
Neblade
Moderator
Inlägg: 1706
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 23:01:25
Bilmodell: Celica GT
Årsmodell: 1974
PostOrt: Linköping
Land (Country): Sweden

Träffar 2026?

Inlägg av Neblade »

Samling av bilrelaterade aktiviteter 2026:

April
2026-04-03 - 2026-04-06 Custom Motor Show - Elmia, Jönköping
2026-04-19 kl 9-17 - Prova på bankörning, Sviestad Linköping
2026-04-25 - Meet Of The Month i Norrköping

Maj
2026-05-06 kl 17-20 - Prova på bankörning, Sviestad Linköping
2026-05-16 Linköpings Motorfestival - Sviestad, Linköping

Juni
2026-06-10 kl 17-20- Prova på bankörning, Sviestad Linköping

Juli
2026-07-10 kl 9-17 - Prova på bankörning, Sviestad Linköping
2026-07-31 - 2026-08-01 Japdays, Mantorp Park

Augusti
2026-08-30 kl 9-17 - Prova på bankörning, Sviestad Linköping

September
2026-09-13 kl 9-17 - Prova på bankörning, Sviestad Linköping

Oktober
2026-10-04 kl 9-17 - Prova på bankörning, Sviestad Linköping

November

December
Mattias Johansson
Toyota Club Sweden
Skicka PM

Toyota RAV4 Plug-In -23
Toyota Avensis -08
Toyota MR2 GT-S/Turbo -94
Toyota Celica GT -74 Evighetsprojektet
1xCorolla -05
1xCorolla T-sport -02
1xCorolla -98
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88
Användarens profilbild
Neblade
Moderator
Inlägg: 1706
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 23:01:25
Bilmodell: Celica GT
Årsmodell: 1974
PostOrt: Linköping
Land (Country): Sweden

Re: Träffar 2026?

Inlägg av Neblade »

Kan vi får till en liten lista med vad som händer 2026? :)
Fyll på så lägger jag till de i översta inlägget i tråden! :wave:
Mattias Johansson
Toyota Club Sweden
Skicka PM

Toyota RAV4 Plug-In -23
Toyota Avensis -08
Toyota MR2 GT-S/Turbo -94
Toyota Celica GT -74 Evighetsprojektet
1xCorolla -05
1xCorolla T-sport -02
1xCorolla -98
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88
Brumbrum
Inlägg: 82
Blev medlem: lör 02 mar 2024, 13:22:58
Årsmodell: 0
PostOrt: Östergötland

Re: Träffar 2026?

Inlägg av Brumbrum »

25/4
Meet Of The Month i Norrköpng, 1# träffen för året.
En allmän sammankomst/träff där alla är välkommna. Första träffen brukar dra en hel del personer.
Användarens profilbild
Neblade
Moderator
Inlägg: 1706
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 23:01:25
Bilmodell: Celica GT
Årsmodell: 1974
PostOrt: Linköping
Land (Country): Sweden

Re: Träffar 2026?

Inlägg av Neblade »

Brumbrum skrev: lör 04 apr 2026, 19:27:42 25/4
Meet Of The Month i Norrköpng, 1# träffen för året.
En allmän sammankomst/träff där alla är välkommna. Första träffen brukar dra en hel del personer.
Kul, det var länge sedan jag var på något i Norrköping trots att det är så nära. Finns det någon arrangör, vars håller de hus?
Mattias Johansson
Toyota Club Sweden
Skicka PM

Toyota RAV4 Plug-In -23
Toyota Avensis -08
Toyota MR2 GT-S/Turbo -94
Toyota Celica GT -74 Evighetsprojektet
1xCorolla -05
1xCorolla T-sport -02
1xCorolla -98
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88
Brumbrum
Inlägg: 82
Blev medlem: lör 02 mar 2024, 13:22:58
Årsmodell: 0
PostOrt: Östergötland

Re: Träffar 2026?

Inlägg av Brumbrum »

Neblade skrev: lör 04 apr 2026, 22:35:58
Brumbrum skrev: lör 04 apr 2026, 19:27:42 25/4
Meet Of The Month i Norrköpng, 1# träffen för året.
En allmän sammankomst/träff där alla är välkommna. Första träffen brukar dra en hel del personer.
Kul, det var länge sedan jag var på något i Norrköping trots att det är så nära. Finns det någon arrangör, vars håller de hus?
Sorry för lite dålig info/länk.
Här är lite komplettering:
https://www.facebook.com/events/2131624 ... %3Anull%7D
Det har varit lite olika arrangörer genom åren, nu är det några som kallar sig för NSR som "arrangerar" det (tror jag).
Ibland nämns det som Meet Of The Month, ibland som månadsträff osv...Men grunden är att Meet Of The Month alltid varit sista lördagen varje månad (typ) under sommarsäsongen.
Det brukar finnas en burn strecka, fina bilar som står utställda (båda officiellt och bara som besökare), hyfsad ordning, brukar va mycket barnfamiljer osv också. Brukar avslutas framåt kvällningen med mindre lagliga arrangemang - s.a.s.

Man kan söka lite på FB för mer info, både med Meet Of The Month samt NSR
Skriv svar