Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres. Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres. Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Har ett 3" DP & grenrör (extraktor typ), nytt i kartong. Down pipet passar bra, har ett själv på min bil. Grenröret vet jag ej, de brukar ju vara sisådär.
Pris 1900kr
Finns i Falkenberg
Ring eller maila, är sällan här och kollar clas.fransson@gmail.com 0708-424217
"Till Freddan"
Jo som "Citius" ärligt säger så är dessa grenrör som följer med i dessa kit inte någon höjdare ( allt för många har dem )
mitt är sprucket för längesen men men .
Däremot så tycks dessa downpips hålla för ett mycket högt tryck och jag personligen tycker att de är okay
att köpa ..
Men Citius jag undrar om det pris som du skrev är för bägge delar?
Ante.
Har ett 3" DP & grenrör (extraktor typ), nytt i kartong. Down pipet passar bra, har ett själv på min bil. Grenröret vet jag ej, de brukar ju vara sisådär.
Pris 1900kr
Finns i Falkenberg
Ring eller maila, är sällan här och kollar clas.fransson@gmail.com 0708-424217
Ok! Grenrör är jag inte så intresserad av, men hur mycket vill du ha för endast downpipen?