Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns! Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns! Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
det kan hända att jag behöver lite grejer till min ST182. men vet inte hur mycket som passar... skulle du kunna skicka en bild på de su har som passar T18 modellen så ska jag skriva en lista på de jag kan tänkas behöva.
Falk skrev:det kan hända att jag behöver lite grejer till min ST182. men vet inte hur mycket som passar... skulle du kunna skicka en bild på de su har som passar T18 modellen så ska jag skriva en lista på de jag kan tänkas behöva.
//Falk
allt som står st185 på ska passa som sagt! har låd vis med grejor som jag inte rensat på ännu tiden räcker ej till..jobbar för mycket mvh johan
1st carlos sainz original vinge röd 150kr
4st plåt fälgar med sommar däck bult cirkel 4/100 däck dimension 175/65/14 bra däck suttit på en yaris 250kr
1st st185 backspegel svart 100kr
1st st185, st205 vatten pump till ic 250kr
1st st185 instrumment bräda komplett med det mesta! 250kr
4st original fjädrar st205 200kr
1st gasspjäll st185 150kr
2st broms ok med tillhörande belägg 200kr
1st luisi rattnav till celica st182, st185,st202 st205 nytt i kartong 450kr
1st snap off nav till st185, st18, st202, st205 nytt i kartong 450kr
1st mph sportratt röd och svart ny i kartong 500kr
1st uppgraderad styrbox från st205an av svensk turbo teknik 1000kr