Här har det inte hänt så mycket med celican tyvärr

men tjejens bil är i det närmaste färdig nu iaf

Har bytt motorn och växellådan på den och lite.
Jag har gjort en sak på celican dock! När jag provat den lite inne på området så drog den ganska så snett åt höger då jag har rubbat hjulinställningen ganska så ordentligt när jag har haft framvagnen isär. Hade ganska så duktig toe out på höger fram och aningen lite toe out på vänster fram också. Hissade upp den på lyften i förrgår och tittade lite och det finns ingen camberjusterings"kam" på den övre spindel-fjäderbensbulten. Men lossar man de 2 bultarna kan man vinkla hjulet flera cm ut o in (camber) vilket ger mig huvudbry!
Vad jag har läst mig till så fanns det camberjusterings"kam" man kan vrida på på den övre bulten t o m 1988 på celican men inte på 1989an. Det är väl inget konstigt i sig men då borde det vara så bra passform att det inte går att ändra cambervinkeln alls, eller? Det känns som att hålen är är lite väl stora eller som att man kan pilla dit en såndär camberjusterings"kam" även på min.
Någon som har erfarenhet av hjulinställningar kanske kan uttala sig om detta?

Saknas det något eller är det bara att mäta och försöka justera bäst man kan. Verkar skitsvårt att pricka rätt camber vinkel isf!
Näst längst upp på bilden finns camberjusterings"kammen" jag talar om. På 1989an står det bara "Not applicable"
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1988_T ... _4802.html
48194 CAM, CAMBER ADJUST, RH
48198A CAM, CAMBER ADJUST, LH
Någon som kan bringa lite ljus på detta?
Celican ska snart in igen och få vattenpumpshuset som läcker lite igen fixad, hjulen korrekt justerade och Megasquirt installerat.