Sen sist har jag bytt skivor o klotsar fram då EBC greenstuff belkäggen var sopslut, Blev billigast möjliga standardklotsar nu o sen får jag ta det lite lugnare så får jag sätta dit riktiga grejer till vintern då jag förhoppningsvis har mer tid och ekonomi.
Jag bytte ventilkåpspackningarna idag då den har svettats lite när jag har pressat den, Nu senast på superstage svettades den rätt duktigt, Iofs pressade jag bilen hyggligt hårt, Får se om det räcker med detta eller om jag har större problem som jag får ta tag i under vintern.
Jag var även o köpte en OMP RS skalstol av en rejsamedlem, Den fick jag efter många om och men in i bilen. Av ngn outgrundlig anledning är golvet som högst under förarstolen, sen mitt under arslet har de placerat en längsgående balk som höjer typ 2 cm ytterligare.
Nu sitter stolen kloss mot den längsgående balken och då har jag ändå bara några cm till taket utan hjälm.
Detta får funka för stunden men till vintern får jag göra en brutalmakeover av golvet till ett plant lågt golv på förarsidan...
Ska iaf bli skönt att sitta still på de sista eventen för året.
Imorrn ska jag in till jobbet o kränga på 2 nya r-däck på bakfälgarna då de tog slut sist

Sen är jag klar inför helgens körning