Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Det skulle ja aldrig tolerera... 1:an på imoc´s lista över dom mest motorstarka MR2orna har 587whp.. Så jag skulle på NÅTT sätt hitta 2hp till nånstans hahahaha
(Dom som skickat in DÄR vill säga, Finns säker fler mr2or i europa med mer effekt.)
Många tighta siffror där runt 600whp sträcket.
Kommer bli en intressant onsdag!
Kommer försöka uppdatera under eftermiddagen med lite siffror under tiden vi håller på. Kommer testa effekten på flera olika laddmappar och inte bara på högsta laddmappen.
KACE80 skrev:Jäklar vilka enorma jäkla siffror, en MR2 med över 400hk går ju knappt att köra och dessa effekter är för mig totalt häpnande
Min MR2 med ca 250-260 motor hk är på gränsen för min smak
Anton
Ärligt talat så är faktiskt bilen förvånansvärt snäll att köra. Och de har jag väl förmodligen Jonas att tacka väldigt mycket för. Tror du skulle bli förvånad hur pass odramatiskt den beter sig