hehe, tycker det är få bilar det passar på, men just gamla celicor är en av domKapten Haddock skrev: Ang mags så tycker jag dom är sjukt fula på alla bilar:)

..Det värsta är ju en gammal duett eller nåt med slotmags..
hehe, tycker det är få bilar det passar på, men just gamla celicor är en av domKapten Haddock skrev: Ang mags så tycker jag dom är sjukt fula på alla bilar:)
Glenn skrev:hehe, tycker det är få bilar det passar på, men just gamla celicor är en av domKapten Haddock skrev: Ang mags så tycker jag dom är sjukt fula på alla bilar:)
..Det värsta är ju en gammal duett eller nåt med slotmags..
Paxman skrev:Ååååh, den där draken är så vacker! Var fick du tag i den och till vilket pris? Celicaemblemet har jag ett par av men de har inte hamnat på bilen ännu.
Vad är tanken med bilen i det långa loppet? Ska du behålla den eller ska den säljas när du är klar? Om du tänker behålla den tycker jag att du kan vänta med lagren, de går ju alltid att byta senare om något glapp/oljud skulle uppkomma. Ska den säljas så är det ju fint att kunna säga att de är bytta.
De är ju inte direkt billiga...men smakar det så kostar det! Får se om det blir ett par framöver...vore ju nice att ha såna som inte är kopior.Kapten Haddock skrev:Emblemen köpte ja på ebay, kolla efter billigaste, ska tydligen inte kopierats ännu.
Paxman skrev:De är ju inte direkt billiga...men smakar det så kostar det! Får se om det blir ett par framöver...vore ju nice att ha såna som inte är kopior.Kapten Haddock skrev:Emblemen köpte ja på ebay, kolla efter billigaste, ska tydligen inte kopierats ännu.
Ja, många bäckar små heter det ju och måste man skära i budget är det väl saker som det inte är några fel på som är vettigast att skära bort.
Förresten, har du bestämt dig för vad du ska ha för lack? (Kanske du skrivit tidigare i tråden, jag har i så fall glömt bort...)