Här skriver vi om våra bilar, vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen, endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Får väl lämna en lägesrapport, insåg efter att ha provmonterat skärmbreddarna att de inte är lätta att få till så det blir rätt, började jaga runt och nu har jag eventuellt breddare och frontspoiler som gjuts i formar från slutet 70-talet, därför händer det inte så mycket just nu......
fireblade skrev:Får väl lämna en lägesrapport, insåg efter att ha provmonterat skärmbreddarna att de inte är lätta att få till så det blir rätt, började jaga runt och nu har jag eventuellt breddare och frontspoiler som gjuts i formar från slutet 70-talet, därför händer det inte så mycket just nu......
Får återkomma när det drar igång igen
hur ser den frontspoilern ut?
en sån kan jag med vara intresserad av om det är vettiga pengar=)