Det finns speciella verktyg för att få ut sådana där, det brukar dock vara rätt pilligt även med verktyg.
Sen finns det typ en zillion olika kontaktstift, på ett tidigare jobb både tilverkade vi adapterkablage
och monterade tillbehör i bilar och då skulle man ibland jacka in sej på nåt kontaktstycke, vi hade säkert
ett femtiotal olika kontakthus på lager, och typ 30 olika stift/hylsor, dessa klämdes då med kanske tio olika
tänger som alla kostade runt 5 papp styck.. och då hade vi bara det vi behövde använda, bara AMP's fulla
katalog kräver flera hyllmeter, och sen finns det förstås många fler tillverkare än AMP

Vi hade bara katalogdelarna över fordonskontakter i de storlekarna vi kunde tänkas använda, och det var tre pärmar som lätt var över en decimeter tjocka.
Däremot är sådana där klämkabelskor som du monterade inte bra, det ger väldigt dåliga skarvar som både
håller dåligt och oxiderar, i bilar bör man alltid i första hand använda rullkrimp (vilket originalkablaget i
princip alltid är uppbyggt med) och i andra hand löda och säkra med krympslang (helst sådan med smältlim på insidan).
Min dåvarande chef såg rött och man nästan såg blixtarna runt hans huvud om han såg nån installation med
klämkabelskor, eller ännu värre, strömtjuvar i nån bil

..det var bara rullkrimp och fylla med kontaktfett som gällde.