TCS/SSC träff i Årsta, Stockholm 2017-06-29 19:00

Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Kategoriregler
http://www.toyotaclubsweden.com/wiki/in ... %A4ndelser finns en överskådlig kalender innehållande träffar bland annat.
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4773
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: TCS/SSC träff i Årsta, Stockholm 2017-06-29 19:00

Inlägg av Glenn »

Ja, det var "lite" lättare när man var singel utan barn och körde ST205 till jobbet varje dag..

Men med lite längre förvarning så..

Sen är det ju så för mej att det är jäkligt bökigt att åka till träffar söder om stan, alltså prioriterar man dom på norra sidan, och det har ju inte varit så många sådana på senare år.

Sen har jag iofs ingen toyota utan körförbud f.n, båda är obesiktningsbara pga avgasläckage, och det är inte prioriterat att fixa det. (Kan ju dock ta Aeron till en träff, men det är ju inte riktigt lika kul)

Man kanske borde försöka ta reda på vad spom krävs för att folk ska dyka upp ?

Exempelvis

- Lång förvarning
- Möjlighet att välja datum
- plats (norr/söder)
- miljö (alltså typ på mcd eller vid en grillplats, hemma hos nån eller liknande)
- skjuts (förr skjutsade ju folk varann ibland, jag sjutsade Emman ett antal gånger när hennes bil var nerplockad till exempel)

Finns säkert fler parametrar folk bryr sej om.

Vi har ju dessutom haft lite andra träffar innan, alltså utan bil, jag har nog bara varit med på två - En när vi käkade på TGI och sen gick på "krogrunda" (var riktigt rolig) och en när vi träffades och spelade biljard på en medlems jobb. (Också väldigt trevlig.)
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Skriv svar