Trasig pinnbult rav4

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Joeeriksson87
Bilmodell: Rav4
Årsmodell: 2002
PostOrt: Bollnäs

Trasig pinnbult rav4

Inlägg av Joeeriksson87 » tis 07 aug 2018, 17:49:18

Har en rav4 regnr TOE471 som jag skulle montera ett däck som varit på lagning skruvade på alla muttrar men en gick sönder bara sådär när jag drog åt.

Nu är frågan vilken längd är det på pinnbulten jag ska byta ut? för fanns ju en uppsjö med pinnbultar som passar min bil men alla har olika längd.

Vore tacksam för svar så slapp jag montera av allt för att försöka mäta själv.

Användarvisningsbild
Glenn
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: Trasig pinnbult rav4

Inlägg av Glenn » ons 08 aug 2018, 00:28:35

toyota borde väl kunna få fram en med rätt längd på regnumret ?

Nog för dom brukar vara bra på att ta betalt, men en såndär lär ju inte vara så dyr.
/Glenn B - Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse).

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se

Skriv svar