Supra MK2 1985

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Stefan805
Inlägg: 1
Blev medlem: mån 07 jun 2021, 21:24:57
Bilmodell: Supra MK2
Årsmodell: 1985
PostOrt: STOCKHOLM

Supra MK2 1985

Inlägg av Stefan805 »

Ett fint exemplar i originalskick 12800mil på mätaren. Frisk i motor och drivlina, fin i lacken få mil efter omlackering. Finns dock ett par rosthål i höger tröskellåda i övrigt rostfri. Jag har ägt bilen sedan 1987 och den har hela tiden förvarats i garage. De sista 10 åren inte körd alls och de 10 åren innan mycket lite. Fin bil som borde köras av någon som uppskattar biltypen. Det är därför som jag lägger ut den här först. Har ingen aning om vad den kan vara värd så även ni som inte har intresse men som har koll på prisnivån får gärna svara med idéer var prisnivån bör ligga på ett ungefär.
stefan805@hotmail.com vid intresse
Bilagor
Annonsbild 2.jpg
Annonsbild 2.jpg (62.41 KiB) Visad 2640 gånger
annonsbild 1.jpg
annonsbild 1.jpg (44.62 KiB) Visad 2640 gånger
Toyota_Jocke
Inlägg: 66
Blev medlem: ons 21 okt 2009, 21:31:20
Bilmodell: Toyota Carina
Årsmodell: 1984
Företagsnamn: LG bil och motor AB
Ort: Stockholm

Re: Supra MK2 1985

Inlägg av Toyota_Jocke »

Denna bil har jag köpt så tråden kan låsas så slipper Stefan få en massa mejl med förhoppningar :)

//
Joakim
Skriv svar