Delar till Corolla KE15 1969

Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
Kategoriregler
Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
Andross1000
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 28 jul 2022, 17:49:17
Bilmodell: Corolla KE15
Årsmodell: 1969
PostOrt: Fristad
Land (Country): Sverige

Delar till Corolla KE15 1969

Inlägg av Andross1000 »

Hello
Jag letar efter delar till min Corolla från -69 men överallt måste man ju knappa in sitt regnr och då får jag inga träffar. Jag har tidigare beställt delar från rockauto men nu behöver jag "bara" ett termostat och vill inte betala frakten eller vänta i flera veckor. Är det någon som vet om det är någon senare modell som har samma motor som min bil så man kan köpa delarna på en vanlig reservdelsbutik? Eller tips på någon butik man kan kontakta som kanske har en specialnisch för gamla toyotor?