Säljes 2 X Toyota Crown Custom Rep obj

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Magnus Olofsson
Inlägg: 5
Blev medlem: mån 14 nov 2022, 19:07:41
Bilmodell: Crown
Årsmodell: 0
PostOrt: Bureå

Säljes 2 X Toyota Crown Custom Rep obj

Inlägg av Magnus Olofsson »

Hej alla Toyota vänner

Det handlar om dessa 2 st Crown Kombi . Jag ska vara kortfattad och finns det frågor mera bilder så självklart -

Den Lila som jag garagelackade 1988 är en bil som mina föräldrar köpte 1974 som jag sedan körde med några år den precis som den vita är kamsträckaren dålig - Rost JA dock inte värst den vita har jag inte kollat utan tänkte mest som reservdelsbil dock finns alla grejer kvar som navkapslar m.m Stått avställda i en massa år. Bilarna finns 3 mil söder om Skellefteå

Säljes pga hälsan dock har systersonen som börjat visa intresse så skam bud undanbedes vänligen / Magnus Olofsson

Min mail : är magnus.nback@telia.com
Mobil : 070-221 62 83
Bilagor
Broschye post 004.jpg
Broschye post 004.jpg (520.34 KiB) Visad 3753 gånger
Broschye post 013.jpg
Broschye post 013.jpg (579.99 KiB) Visad 3753 gånger
Broschye post 012.jpg
Broschye post 012.jpg (688.17 KiB) Visad 3753 gånger
Broschye post 010.jpg
Broschye post 010.jpg (530.38 KiB) Visad 3753 gånger
Broschye post 009.jpg
Broschye post 009.jpg (720.83 KiB) Visad 3753 gånger