Intressekoll Corolla T-sport 2002 Uppsala.

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
TonyJ
Inlägg: 2
Blev medlem: fre 10 nov 2023, 16:11:42
Årsmodell: 0
PostOrt: Björklinge
Land (Country): Sverige

Intressekoll Corolla T-sport 2002 Uppsala.

Inlägg av TonyJ »

Har precis fått tag i en Corolla T-sport 02:a, grön 5d, 17000 mil cirka.
Besiktad i Juli med anmärkningar på belägg fram och 2 lysen, alltså obesiktad nu.
Startade den idag, har bara kört lite på en liten parkering, men den verkar funka bra.
Den är körd dagligen fram tills augusti då kollegan böt bil.
Tror alu-fälgarna är original med bra mönster kvar, vinterdäck på plåt, också bra däck.
Tanken är väl att fixa och besikta inom några veckor, men börjar gärna i ett forum och hör mig för, än att lägga ut på blocket...
Vet inte mycket om dessa bilar, men är intresserad av att sälja då jag hellre får loss pengar till mitt blivande företagande ...
Så är det någon i krokarna som är intresserad så säg gärna till, kan eventuellt sälja den som den står, men ingen jättebrådska då pappren för ägarbyte skickades igår..
Vid frågor, bara skriv så svarar jag så gott jag kan.
Mvh Tony
Användarens profilbild
Neblade
Ordförande
Inlägg: 1621
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 23:01:25
Bilmodell: Celica GT
Årsmodell: 1974
PostOrt: Linghem
Land (Country): Sweden
Ort: Linköping
Kontakt:

Re: Intressekoll Corolla T-sport 2002 Uppsala.

Inlägg av Neblade »

Lägg gärna upp några bilder, det väcker alltid extra intresse. Samt vad du tänkt dig i pris?
Mattias Johansson
Skicka PM,

Ordförande för Toyota Club Sweden

Toyota Avensis -08
Toyota Corolla -05
Toyota Corolla -98
Toyota MR2 GT-S/Turbo -94
Toyota Celica GT -74 Evighetsprojektet

1xCorolla T-sport -02
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4784
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: Intressekoll Corolla T-sport 2002 Uppsala.

Inlägg av Glenn »

Allt är väl en prisfråga :)

Vad är felet på lysena ? dålig ljusbild ? för svaga ?

Jag har ju varit sugen på en corolla t-sport ett tag, men tyvärr börjar dom kännas lite gamla som bruksbil idag.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
TonyJ
Inlägg: 2
Blev medlem: fre 10 nov 2023, 16:11:42
Årsmodell: 0
PostOrt: Björklinge
Land (Country): Sverige

Re: Intressekoll Corolla T-sport 2002 Uppsala.

Inlägg av TonyJ »

Ska kolla bes.pappret på måndag och lägga upp någon bild då.
Är 25 orimligt som den står? Tänkte väl åtminstone runt 35 besiktad och klar, den billigaste på blocket ligger ute för 49.
Skriv svar