Hej
Är detta bärande och därmed ger en 2:a på besiktningen? Det är lika dåligt på bägge insidorna.
Rost
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
-
Corolla1998
- Inlägg: 57
- Blev medlem: tis 05 dec 2017, 20:12:02
- Bilmodell: Corolla 1.6
- Årsmodell: 98
- PostOrt: 86533
Rost
- Bilagor
-
- 20260501_120757.jpg (938.22 KiB) Visad 213 gånger
-
- 20260501_120812.jpg (988.74 KiB) Visad 213 gånger
- Glenn
- Super User
- Inlägg: 4939
- Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
- Bilmodell: Celica GT-Four ST205
- Årsmodell: 96
- PostOrt: Stockholm
- Land (Country): Sverige
Re: Rost
Gissningsvis inte skulle jag säga, möjligen om bilen har dragkrok.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se