Rost

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Corolla1998
Inlägg: 57
Blev medlem: tis 05 dec 2017, 20:12:02
Bilmodell: Corolla 1.6
Årsmodell: 98
PostOrt: 86533

Rost

Inlägg av Corolla1998 »

Hej
Är detta bärande och därmed ger en 2:a på besiktningen? Det är lika dåligt på bägge insidorna.
Bilagor
20260501_120757.jpg
20260501_120757.jpg (938.22 KiB) Visad 213 gånger
20260501_120812.jpg
20260501_120812.jpg (988.74 KiB) Visad 213 gånger
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4939
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: Rost

Inlägg av Glenn »

Gissningsvis inte skulle jag säga, möjligen om bilen har dragkrok.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Skriv svar